Hírek és hirdetések a 24.hu hírportálon

Minden ízében megújult a Hír24, és már a 24.hu címen érhető el. Ez a felhasználók mellett a hirdetőknek is kedvező változásokat hozott: amellett, hogy a hirdetési felületek az új portálon optimalizáltabbak, új hirdetési formátumok is felbukkantak.

Továbbra is a hírek a fókuszban: 24.hu
Továbbra is a hírek a fókuszban: 24.hu

Hirdetések: két oldalú érme

Nyilvánvaló, hogy a hirdetések nem növelik a felhasználói élményt, de valahogy kompenzálni kell azt a rengeteg erőforrást, amivel weboldal működni tud. Általuk csökken az oldal betöltési sebessége is, de ezt elkerülhetetlen hatás. A hirdetőknek viszont mindenképp előnyös, ha egy olyan site-on jelenik meg a hirdetésük, ahol rengeteg látogató fordul meg naponta, többek között azért, hogy a legfrissebb híreket elolvassa.

Haladás a korral

Valószínűleg a fenti alcímben található állítás volt a fő indok a megújulás és a fiatalos tartalmak számának növekedése mögött. Egyre több fiatal olvassa a híreket, a mobil eszközök ugrásszerű terjedésével pedig egy ekkora portálnak muszáj a reszponzivitás talajára lépnie. Ahogy tapasztaltam, sikerült megugrania azt a bizonyos lécet: a mobilra való optimalizáltságnak és a letisztult megjelenésnek hála az oldal könnyedén kezelhető a mobil eszközökön. Jó látni, hogy a felhasználói élmény növelése is legalább annyira fontos szempont volt, mint a hirdetők bizalmának még jobban való elnyerése.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s